Beoordelingen van Pizzeria Beban Appeltern

Recente recensies van Pizzeria Beban Appeltern

4 sterren na 216 reviews

, 13-07-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza mozzarella en Hawaï zijn iig top!

, 10-07-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Chille pizza en snel bezorgd! We kamperen op glamp outdoor en top vanaf hier pizza te bestellen!

, 07-07-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke goed gevulde pizza's. Lekkere bodem. Goed warm en netjes bezorgd

, 04-07-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd en warm geleverd! Heel lekker!

, 29-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snel bezorgd en lekker warm

, 28-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

16.30u gebeld voor 2 pizza,s om 1730u. Krijg een mail dat verwachte levering 17.50 zou zijn en om 17.52 nog een mail dat pizza,s onderweg zijn. Maar er kwam niets... Uiteindelijk na 2 x bellen 19.20u de pizza,s geleverd en bijna koud. Niet oké!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker eten, maar onhandig verpakt. Verschillende soorten Turkse pizza besteld, we moesten alles helemaal openmaken om te zien wat er in zat. Stickertje of even een tekst er op is geen overbodige luxe!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 25-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu al een paar keer spareribs besteld en ook vanavond waren ze weer super! Bezorging is elke keer netjes op de aangegeven tijd en alles komt warm aan.

, 20-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ik zal mijn eten om 18.45 krijgen en zelf maar eens gebeld om kwart over 7 en omdat het zo druk was moest ik nog even wachten pas om 20.00 krijg ik het eten binnen een waardeloze zaak ik besteld daar nooit iets meer.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Ten eerste ruim 1 uur te laat en al het eten was koud. Dit is al de tweede keer dus als klant kom ik hier niet meer

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er stond dat de bestelling 1 uur duurde maar helaas werd dit 1,5 uur wachten zonder bericht. We hebben zelf gebeld om navraag te doen. De pizza frutti di mari zou moeten zijn met tonijn , vis en mosselen. Echter was deze alleen met tonijn en een paar garnaaltjes… dat viel heel erg tegen. Leek eerder op een pizza tonijn. De pizza doner was daarentegen wel goed belegd. We staan op de camping maar dit was helaas geen goede binnenkomst

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk

, 09-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Prima pizza, warm, smaakvol en goed gevuld.

, 09-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 07-06-2021

Kwaliteit:

Rating

Top, vriendelijk personeel! Pizza's waren rijkelijk belegd en de Picante was lekker pittig!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten was koud, koude frietjes brrr ,

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Het stond al klaar op het tijdstip dat afgesproken was. We hebben lekker gegeten. Netjes verzorgd ook.

, 27-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten. Snelle bezorging. Goede porties.

, 27-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Normaal zijn de spareribs heerlijk. Dit keer taai en droog. De friet was dit keer slap.

, 25-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke, goed belegde en warme pizza! Voor herhaling vatbaar.

, 24-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het werd uiteindelijk 20 minuten later bezorgd dan in eerste instantie aangegeven. Hiervan kwam wel een 2de update, overigens. Met Pinksteren ook begrijpelijk. De kwaliteit was zoals altijd zeer goed. Wij hadden een sparerib menu en een köfte menu. Erg lekker!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s. Bezorging duurde wat lang.

, 14-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk

, 14-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Levering zou om 1845 zijn, daarna netjes een mail dat het 1905 zou worden. Om 1945 moest het eten nog bereidt worden dus zijn we zelf gereden om het op te halen. Om 2030 zaten we aan tafel. Eten zelf was goed maar de afspraken mbt tot bezorging zijn slecht te noemen.

, 12-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk.

, 11-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles was heerlijk en netjes.Alleen jammer dat we erg lang moesten wachten ,1 1/2uur voordat het bezorgd werd .Met 2 kleine kindjes duurde dat lang Maar verder onze complimenten.

, 02-05-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza’s, uitstekende bezorging

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vanavond spareribs en pizza besteld. Echt heerlijk was het. Netjes optijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar

, 27-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben helaas anderhalf uur op onze bestelling moeten wachten. Begrijpelijk dat het wat drukker is op een zondag, maar dit is wel erg lang. En we waren erg teleurgesteld dat de spare-ribs uitverkocht waren. Verder uiteindelijk wel lekker gegeten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's waren zoals altijd weer top, maar het was wel jammer dat de pizza's een half uur later werden bezorgd van de afgesproken tijd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's. De door ons bestelde pizza's werden eerder gebracht dan de opgegeven tijd. Helemaal top!

, 15-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs waren weer heerlijk En netjes op tijd

, 14-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 heerlijke pizza's, ook exact op tijd geleverd. We komen zeker weer terug!

, 06-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke spaghetti, meer dan voldoende. Snelle bezorging

, 02-04-2021

Kwaliteit:

Rating

Super heerlijke pizza's.(salami en hawai) Familiezak met 5 frikandellen waren goed gebakken. In verhouding met de 5 frikandellen , zat er weinig friet bij .

, 31-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jammer dat de bestelling zonder berichtje 40 min te laat was maar De dame die kwam afleveren was super vriendelijk en het eten was nog warm De opmerking aan t eind van de online bestelling ' salade zonder dressing aub" is helaas niets mee gedaan: De pizzas waren meningen over verdeeld Calzone: lekkerste ooit!!!!!!!! Vegetariana; veel te weinig groente en veel te veel kaas ...

, 27-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima, zou wat warmer kunnen.

, 22-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mooi op tijd bezorgd en alles lekker warm!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Er zat salade bij de schotel terwijl aangegeven was dit niet te willen.

, 13-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 17 uur bestelling geplaatst voor bezorging om 18 uur, via mail het bericht dat de bestelling om 18:15 uur bezorgd word, helemaal prima ! Na telefonisch contact word de bestelling uiteindelijk om 19 uur geleverd, daarbij was de bestelde Döner ook nog koud, dit is voor ons al de zoveelste keer, kwaliteit van het eten was trouwens prima.

, 07-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Doordat er reistijd nodig is, zijn frietjes afgekoeld. Dat is jammer, verder wel lekker van smaak

, 03-03-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-02-2021

Kwaliteit:

Rating

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eten is altijd goed maar vanavond moesten we twee uur wachten en hebben 2 keer zelf moeten bellen. Als het dan langer duurt, bel de klant even zelf op?

, 27-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's perfect. Alleen 16:00 besteld en om 17:40 geleverd.

, 23-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Via de site besteld, gekozen voor de optie ophalen, door de grote drukte is het erg chaotisch in de keuken. Er is een (prijs)wijziging doorgevoerd in de spareribs menu's, voorheen was er een keuze uit een menu met 1, 2 of 3 ribs. Een menu met 3 ribs koste € 27, nu 35. Das een prijsstijging van bijna 30%! Das best fors!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Anderhalf uur te laat bezorgd Pasta met tomaten saus niet te eten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Het was heerlijk!

, 20-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Kwaliteit was super vandaag. Alles vers, warm, geen slappe frietjes. Ga zo door! Op tijd geleverd.

, 17-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza en friet was wel wat koud. De spareribs waren wel warm!

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Goede sparribs en pizza’s. Helaas wel behoorlijk vertraging ondanks dat we het zelf hebben gehaald.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De laatste 3x hier eten besteld. Elke keer meer dan 2u moeten wachten. Vandaag na 2u wachten gebeld. Er was blijkbaar wat fout gegaan. Uiteindelijk 3u nadat we besteld hadden stond de bezorger voor de deur. Ook aan hem aangegeven dat we 3 uur hebben moeten wachten. Hierop antwoordde hij; “ja, is niet erg” Dit vind ik persoonlijk erg klantonvriendelijk. Het eten vinden we normaal goed. Maar ook dit viel deze keer erg tegen. Pizza koud, friet NAT en koud. Natuurlijk kan dit een keer gebeuren maar een sorry of kleine compensatie was op zijn minst op zijn plaats geweest.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Zo ontzettend goed belegde pizza's 😍😍 Echt genieten zo lekker!

, 14-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 17:00 besteld met bezorgtijd 18:00, kreeg bevestiging 18:30 ivm drukte Om 19:05 gebeld. Eten was nog niet onderweg. Gezegd dat dit niet kon! Persoon aan telefoon zij sorry we doen er Cola bij. Pas om 19:45 bezorgd geen Cola vd bestelling erbij en ook niet de extra Cola zoals aangegeven.ivm te late bezorging. Als klap op de vuurpijl krijg ik om 19:50 email met uw eten is onderweg. De late levering was ook al eerder gebeurd. Leer hiervan en informeer de mensen tijdig om frustratie te voorkomen! Ps Pizza en spareribs waren heerlijk echter koud en de fetta Salade was slecht. Heel veel fetta en niets bijzonders. Vraag 1,50 meer en maak een mooie salade van! René

, 03-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De kapsalons waren een beetje flauw van smaak, ingrediënten waren top maar wij misten de saus. Normaal zit er chilisaus of knoflooksaus al in de kapsalon. En de frites hadden krokanter gemogen. We bestellen altijd graag bij beban, de kapsalon hadden we nog niet geprobeerd.

, 03-02-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's en netjes en behoorlijk op tijd bezorgd!

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Om 17.45 besteld bezorging zou zijn om 18.45 drukke tijd geen probleem. Maar uiteindelijk bezorgd om 19.20 uur ruim een half uur later. Was niet prettig.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Hele lekkere spareribs ! De friet was slap en wat minder. Bezorging een half uur later dan verwacht het was ook al wat af gekoeld( beneden-leeuwen) de vorige keer was het er sneller en wel nog lekker warm.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 28-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Afgelopen Dinsdag Spareribs ( zowel pittig als de zoete) besteld, ze waren weer goed van smaak, alles was warm. Sinds we hier een maandje wonen al 3x besteld en iedere keer was alles goed van smaak, warm en binnen de gestelde tijd ( zowel pizza’s, schotels en spare ribs ).

, 28-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Goede Pizza.

, 27-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bijna 3 kwartier later als gezegd, totaal 1 uur en 3 kwartier. Te lang. Pizza’s en kapsalon waren lauw, koud voor we klaar waren. Geen saus of zout bij kapsalon. Jammer.

, 26-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Eerste keer besteld. Friet was koud, spareribs en pizza lauw. Bestelling is een uur te laat aangekomen. Ondanks dat het eten koud was en de bestelling fiks te laat, was het eten lekker 😃

, 21-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 20-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op de pizza dag goed gevulde heerlijke verse pizza’s Kwaliteit is geweldig en het wordt eerder bezorgd als dat ze zeggen Top gewoon

, 15-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 12-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het eten is altijd lekker, maar ik heb al vaker gehad dat als je een pizza besteld en een broodje döner en het word bezorgd dat de döner niet meer warm is.

, 07-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Top spare ribs!!!

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekkere spareribs!

, 02-01-2021

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Gisteren heerlijke spareribs besteld. Ze waren echt super lekker.

, 23-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Dit keer wel heel erg slecht verkeerde bestelling werd geleverd naar dat ik belden wilden ze het omruilen Toen ik aan gaf dat deze in middels niet meer warm was namen ze het mee uit eindelijk kregen we de bestelling opgewarmd en niet te eten weer terug Erg teleurgesteld jammer dat ze dit niet goed oplossen

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 20-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Voorheen waren we tevreden over Beban. Vandaag was de bestelling er pas na 1 uur en 3 kwartier (weliswaar met 2 drankjes gecompenseerd). Het eten was helaas koud.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goed gevulde pizza en op tijd geleverd

, 13-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pizza's, volop belegd met heerlijke lekkernijen!

, 07-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super goed alles warm en op tijd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Alles prima geregeld

, 03-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke calzone pizza en spareribs

, 01-12-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 30-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Na al meerdere malen gehoord te hebben over de spareribs toch maar een "proefrondje" besteld bij beban! Zowel de spareribs, de pizza's en de frietjes waren lekker! We gaan hier zeker vaker bestellen!

, 28-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorger was naar straat met zelfde naam in ander dorp gereden. Er moest veel gebeld en gewhatsappt worden voordat dat duidelijk was.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 18-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Zoals altijd heerlijk!

, 13-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk! Goede pizza's met een lekkere dunne bodem. Geen vette zooi, maar echt smaakvol en goed belegd. Ook netjes binnen de aangegeven tijd geleverd.

, 12-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service voor de tijd wat d bedoeling was! Gewoonweg top!

, 10-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was lekker, en volgens mij een recordbezorging bestelling was er in 20 minuten.

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Echt top niets op aan te merken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bezorging duurde erg lang, bijna 3 kwartier langer dan de vooraf opgegeven tijd ( dat was al een wachttijd van een uur) Eten was op zich best goed alleen vettig. Weinig vlees in de Calzone met shoarma. Groente en kaas overheersten.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 05-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk eten voor een goede prijs. De spareribs zijn een echte aanrader.

, 05-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijke hardwerkende mensen die heerlijke pizza's maken

, 03-11-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De pizza's zijn erg goed. Mooie actieprijs ook op de dinsdag en woensdag. Dat zorgt ervoor dat het heel aantrekkelijk wordt.

, 25-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs waren erg goed. En de bezorging netjes aangegeven dat ze eraan kwam. En vriendelijk bij het afgeven van de bestelling .

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 17-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vooral de pittige spareribs waren erg lekker !

, 04-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service en goed verzorgde maaltijden

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Onze zoveelste bestelling bij Beban, we zijn over het algemeen zeer tevreden. Bij deze bestelling ontbraken echter de sauzen en het drankje, wat wel jammer was.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 04-10-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben vaker bij Beban besteld en altijd goed. Maar deze keer zijn we niet tevreden. De spaghetti carbonara was smakeloos en flauw evenals de spaghetti met spinazie en champions. Geen smaak aan, alsof er ingrediënten vergeten waren. Helaas geen goede beoordeling deze keer. We hopen dat het een volgende keer beter is, want het zou jammer zijn als we om deze reden niet meer bij jullie bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 30-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Meer als een half uur later dan afgesproken.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza goed... frikandellen weggegooid.... alles behalve goed. Bestelling was uur te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorging was heel erg snel. beetje te snel, want bodem was nog niet goed van de pizza's. nog erg zacht. bezorger ook vergeten blikje af te geven

, 26-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede service waar voor je geld

, 22-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 19-09-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Op tijd en lekker.

, 16-09-2020

Kwaliteit:

Rating

De pizza was weer super 👍👍👍

, 31-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal perfect. Bestel regelmatig bij Beban Helaas nu2 pizza's niet helemaal goed gebakken. De bodem was nog zacht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 22-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Normaal bezorging binnen half uur. Deze keer langer dan uur

, 20-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 16-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

heerlijke pizzas verse ingrediënten en niet vet. Goede service, met persoonlijk briefje bij de bestelling. Leuk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 13-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben 2 uur moeten wachten op een pizza. Erg slechte service. De pizza’s smaakten uiteindelijk goed. Ook bezorgkosten betaald terwijl met B&B de Theetuin was afgesproken geen bezorgkosten te rekenen.

, 11-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

spareribs zijn fantastisch. Wel zeer teleurstellend dat ondanks vroeg bestellen en meerdere keren bellen het eten 1,5 uur later kwam dan afgesproken. (ter compensatie 2 gratis drankjes gehad).

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Personeel stond in 40 graden keuken te werken en hadden binnen iets meer dan een uur 14 pizza’s klaar en gesneden op ons verzoek, smaakte goed!

, 10-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-08-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Gisteren besteld vanaf de camping. Telefoontje toen ze aan de poort stonden met de bestelling. Was werkelijk heerlijk. Goed warm ook.

, 27-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

2 x moeten bellen 1 e keer naar een uur toen was chauffeur onder weg 2e keer 20 later toen moest chauffeur nog vertrekken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 26-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Prima service. Goede patat en ruime porties. Goed warm. Prima zaak om te bestellen.

, 23-07-2020

Kwaliteit:

Rating

De afhaaltijden kloppen niet met de werkelijke tijden ik heb nog eens een half uur extra moeten wachten voor het klaar was (dus pas de tijden eerlijk aan zodat je dan ergens anders naartoe kan gaan die wel binnen een uur een bestelling af kunnen handelen)

, 20-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Pizza smaakte goed, echter wij vonden de korstrand en bodem niet lekker genoeg

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 15-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza was erg lekker, meer dan genoeg beleg. Enigste dat aan te merken was dat de buitenkanten van de pizza's al afgekoeld waren toen ze werden bezorgt.

, 08-07-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizza! Ruim een kwartier te laat, wel goed warm

, 29-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 21-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Altijd een heerlijke, vers gebakken pizza!

, 14-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 03-06-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De bestelling is keurig op tijd bezorgd. Kwaliteit van het eten was prima en ook nog goed warm. Netjes.

, 27-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Keer op keer eten wij bij Beban de meest lekkere spareribs. Echt een aanrader!

, 20-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza's, prima en op tijd bexorgd.

, 14-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Pizza’s zijn super, klantvriendelijke zaak.😋👍

, 11-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-05-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Lekkere pizza’s, warm en op tijd bezorgd.

, 30-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al meerdere malen naar grote tevredenheid besteld bij jullie. Nu was de kebab op, dat kan en was geen probleem. Maar vonden beiden de sla op de Turkse pizza niet lekker. Oud/zompig ook allebei buikpijn gehad helaas..

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben heerlijk van de pizza's genoten, en hartelijk dank voor de top service aan de dijk 😀👍

, 29-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Beste pizzeria! Erg goed!

, 27-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

De spareribs waren weer super, de pizza was ook top, levering was iets later als gevraagd was maar daar werd ik netjes over geinformeerd dus geen probleem

, 15-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke puzza's, wel iets te laat bezorgd.

, 15-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Bestelling makkelijk geplaatst. Service is uitstekend en het eten is heel goed. Aanrader, wij bestellen hier nog vaker!

, 13-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en super snelle bezorging . Top!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 12-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Jullie maken me blij❣️ Wederom tot over een aantal dagen. 😉

, 08-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn eerste keer eten bij jullie is tot op de puntjes goed geweest! Fijne site, goede communicatie en snelle vriendelijke bezorging die heet en compleet was. Tot over een paar dagen weer! 😉

, 05-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zat geen saus bij mn bestelling!

, 03-04-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs waren weer heerlijk

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 29-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk, veel en warm en het kwam op de aangegeven tijd!!!....top dus...

, 16-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Overheerlijke pizza's en spareribs zoet

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 01-03-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 27-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Rijkeluk gevulde heerlijke grote pizza.

, 12-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Duurde wat lang voor de bestelling kwam maar de producten waren lekker en netjes bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-02-2020

Kwaliteit:

Rating

Super lekker! Echt genieten van de pizza's van Beban

, 05-02-2020

Kwaliteit:

Rating

, 29-01-2020

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goede kwaliteit, en bezorgd volgens afspraak. 👍👍👍

, 29-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 16-12-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk

, 27-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pizza, lekker knapperige bodem en goed belegd met ingrediënten. Echt een aanrader. 👍👍👍

, 20-11-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijke pizza’s, dunne bodem, vers belegd, Op tijd bezorgd en de bezorgers zijn altijd vriendelijk.

, 22-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke spareribs op van beban doe om de 2 weeken heerlijk:)

, 21-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heel lekker eten en snelle bezorgservice

, 15-10-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle levering en heerlijk gegeten , Top.

, 25-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Spareribs besteld, doen we wel vaker. Maar elke keer lijkt er minder aandacht aan besteed te worden. 1 keer pittig en 2 keer zoet besteld, kregen 3 keer zoet op 1 schaal gelegd. Voorheen werd het nog apart verpakt. Salades miste. Gebeld, ze vertelde dat ze ze salades waren vergeten en kwamen na brengen. Dit was 40 minuten nadat we alles op hadden dus had dit niet echt nut meer. En de pittige spareribs hebben we dus niet gehad. Als excuses kregen we 7 bakjes knoflook in totaal, dat is aardig maar hebben we niet echt iets aan...

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 23-09-2019

Kwaliteit:

Rating

Uiteraard waren de pizza's en shoarmaschotel wéér heerlijk! Jammer is, dat jullie niet in Wamel bezorgen...dan zou het hélemaal TOP zijn!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 27-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle bezorging, vriendelijk, lekker eten, goeie prijs. Meestal bestellen we spareribs en pizza, geen klachten gehad tot nu toe! Superleuk dat een aantal pizza’s de naam van de omliggende dorpen hebben.

, 10-08-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk

, 03-08-2019

Kwaliteit:

Rating

De pizza was heerlijk, tot de volgende keer!!

, 26-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Al een aantal keren bij jullie besteld en altijd zeer tevreden. Deze keer echter teleurgesteld. Pizza's waren niet gaar. Als dit de eerste keer zou zijn dat ik besteld had zou het ook meteen de laatste keer geweest zijn. Ga er van uit dat het de volgende weer net zo lekker is als wat ik normaal bij jullie gewend ben.

, 12-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Super lekkere pizza’s

, 08-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 01-07-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Goeie kwaliteit en lekker, en nog bezorgd voor de geplande tijd.

, 27-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Pizza's smaakten prima en waren nog warm na ontvangst. T.a.v. de bezorging werd kort na de verwachte tijd doorgegeven dat het toch later zou worden.

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

bestel je online krijg je 2 afhaaltijden.bel je nog om te vragen welke de goede is.wordt je kwartier later gebeld dat je pizza's klaar zijn.terwijl het nog 45 min zou duren .kom je daar stopt hij je pizza voor de 2e keer in de oven...toch nog wel verse gekregen .

, 26-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Weer heerlijk gegeten! Onze dochter lustte eerst geen pizza, maar de pizza van Beban lust ze wel!

, 15-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Pizza's waren lekker en nog warm toen we thuiskwamen

, 10-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was te laat

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 09-06-2019

Kwaliteit:

Rating

Gewoon ontzettend lekker mmm!

, 31-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Erg lekker jullie pizza calzone

, 30-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk! Super tevreden!

, 13-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 10-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Nu voor de derde keer bij opmerking erop gezet dat ik geen sla op de kapsalon wil. Maar de opmerking wordt gewoon niet gelezen. Dus gewoon sla wat ik niet wil.

, 05-05-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 28-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Heerlijk gegeten en supersnelle levering! Een aanrader!

, 25-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Mijn pizza was uitmuntend,lang niet meer zo lekkere pizza gegeten

, 07-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijk gegeten

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 06-04-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super kwaliteit! Mail met bezorgtijden ontvangen en eerder dan verwacht op locatie! Bezorger is ook super netjes! Wij uit Alphen zijn enorm blij met de service en kwaliteit van beban!! Top!

, 25-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 24-03-2019

Kwaliteit:

Rating

De pizza's van Beban zijn altijd zo ontzettend lekker ! Een dikke 10

, 23-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Snelle service en top kwaliteit! Echt een aanwinst voor Maas en Waal.

, 03-03-2019

Kwaliteit:

Rating

Het was weer heerlijk

, 21-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke pizza. Constante goede kwaliteit!

, 20-02-2019

Kwaliteit:

Rating

toch raar dat als je pint btw betaald en contant niet....maar de pizza smaakt voortreffelijk

, 19-02-2019

Kwaliteit:

Rating

, 14-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Prima pizza en keurig op tijd

, 12-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het drinken was warm en de pizza was koud, dat had andersom gemoeten! Erg ontevreden deze keer.

, 04-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 03-02-2019

Kwaliteit:

Rating

Gewoon weer top kwaliteit en goede smaak

, 16-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Pizza tono, gewoon weer van top klasse

, 14-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Zeer goed gevulde pizza, snelle bezorging tot aan de deur.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 02-01-2019

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Teleurstellend! GEEN AANRADER Groot porte spareribs + saus besteld en een broodje shoarma. Na een poos wachten, wat ons niet uit maakte kwam de bestelling. Portie spareribs was oke, maar waar is de saus? Het portie friet wat erbij zit is net karton! Dat voer ik zelfs mijn hond nog niet. Dus gebeld met Beban. Krijg een jong onervaren meisje aan de telefoon, die alles niet begreep. Uiteindelijk afgesproken dat ze nieuwe friet + saus kwamen brengen, hooguit 20min zou t duren. Wat denk je? Na 1 uur komt de bezorger aan de deur met de friet. Voor ons dus geen Beban meer!!

, 31-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Frietjes werden te veel in de olie gezeten. Ze waren hartstikke vet.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 31-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Super lekker gegeten en was nog goed warm

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 07-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Was weer heerlijk

, 06-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 05-12-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

We hebben verschillende keren pizza's besteld. Elke keer zijn ze heerlijk.. Ga zo door..

, 30-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Super !! heerlijk van smaak en kwaliteit

, 28-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

, 25-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was weer heerlijk!

, 21-11-2018

Kwaliteit:

Rating

was heerlijk

, 15-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Heerlijke spareribs valt van de botjes af. Super!!!!!

, 11-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Vriendelijke en vlotte service

, 10-11-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Helaas mijn Napolitano pizza kwam zonder tomaat. Ik heb hem erg gemist. Volgende keer beter.!!

, 28-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

Het was heerlijk en op tijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 22-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Prima pizza. Goede smaak. Bij thuiskomst (4 minuten rijden in de auto) was hij niet meer echt warm. Dus thuis nog even opwarmen in de oven.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

, 19-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

bezorging snel, pizza's prima alleen is de shoarma vreemd gekruid(ik lust hem niet meer) wel grote hoeveelheid shoarma.Jammer , bij start van pizzeria was shoarma lekker. Andere kok, andere kruiden?

, 14-10-2018

Kwaliteit:

Rating

Bezorging:

Rating

dit keer vond ik het vlees niet zo goed en lekker, lijk net of het niet goed was door gebakken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.